Candids 2017

January 31 | Girl's night out at Matsuhisa in Beverly Hills

6. února 2017 v 16:46 | Toxique
Jsem na týden doma a objevilo se docela dost nových fotek, tak jdu rovnou na ně:) V úterý si Jessica zašla na sushi do restaurace Matsuhisa. Je dobré, že zrovna ve stejným den jsem byla na sushi i já:D Jess je na fotkách s kamarádkou Kelly Sawyer. Na sobě měla zvonové jeany a k nim lodičky a chlupatý kabátek. Outfit je hezky sladěný, hlavně lodičky s tím kabátkem a zvonáče jí vždycky sluší. Pěkná je tu i ta kabelka.:)

January 28 | After workout in Beverly Hills

2. února 2017 v 16:00 | Toxique
V sobotu byla Jessica cvičit a pak si zašly s kamarádkou na oběd. Jess vypadala ve sportovním moc hezky:) Měla na sobě tepláky, mikinu a sportovní boty. Líbí se mi hlavně ta mikina, ta je skvělá, jinak je to bezva pohodlný outfit. A v kšiltovce a s copánky je opět cute:)

January 25 | Arrives at LAX airport

30. ledna 2017 v 8:00 | Toxique
Další den se Jessica vrátila do LA. Fotky mám nachystané dlouho, ale nespěchám s nimi, protože novinek je málo, tak aby to tu pak nestálo:) Měla na sobě krásný outfit, šedou sukni a černý svetr, vypadá to i jako šaty. K tomu černé boty a opět šedý kabátek a oživila to veselou kabelku. Taky měla super slazený kufr a kabelku, no slušelo jí to!:) Jako obvykle má krásné vlasy a opravdu velké kruhové náušnice:)
Jinak, konečně mám za sebou zkouškové období, až se mi tomu nechce věřit, protože tohle mi teda dalo pěkně zabrat:D První semestr na magistrovi jsem asi lehce podcenila. No, píšu to sem hlavně proto, že dnes odjíždím na týden pryč trošku vydechnout:D Takže mě na blogu nečekejte, ale něco jsem přednastavila:)

January 24 | Out for a dinner in New York

28. ledna 2017 v 9:56 | Toxique
Z New Yorku se objevily fotky z úterního večera, když si Jess s kamarádkou zašly na večeři. Vypadala tu skvěle!♥ Moc se mi líbí outfit, hlavně jeany a šedý kabát:) Taky je dobrá ta čepice, která jí moc sluší a kabelka je bezva:) Nějaké fotky jsou i v článku níže s osobkama. A líbí se mi ta druhá várka fotek, která není tak kvalitní, ale má takovou příjemnou městskou atmosféru, ty fotky jsou zlaté:)♥

January 22 | Arrives at JFK Airport in New York

25. ledna 2017 v 12:56 | Toxique
V neděli Jess odcestovala do New Yorku, kde měla nějaké menší akce a rozhovory. Objevily se fotky z letiště JFK. Outfit se mi nelíbí, hlavně mi to kazí ten svetr. Jinak je tu ale krásná, má úžasné vlasy a úplně krásnou pleť:D Na to, že má tak málo make-upu:)

January 20 | Posing for a magazine photo shoot in LA

24. ledna 2017 v 11:33 | Toxique
Jessica v LA fotila nový photoshoot pro nějaký magazín:) Fotky jsou foceny z dálky, takže nejsou moc kvalitní, ale Jess to tam hrozně sluší a vypadá to moc dobře. Máme se tedy na co těšit, uvidíme, kdy se fotky objeví:)

January 14 | Cash´s 38th Birthday party

23. ledna 2017 v 11:17 | Toxique
Objevilo se ještě několik fotek Jess a Cashe z Cashovy narozeninové Pyjama party, která se konala 14. ledna. Na oslavě bylo dost známých a jejich přátel, včetně Johna Legenda s Chrissy Teigen, Nicole Richie, Kourtney Kardashian a další. Jess na sobě měla stejné pyžamo jako na jeho oslavě minulý rok, možná si někdo pamatuje, jsou na něm peníze, což je vzhledem k jeho jménu víc než trefné:D Jinak novinky teď nejsou.

January 6 | Leaves Craig´s restaurant with Cash and friends

18. ledna 2017 v 15:26 | Toxique
6. ledna byla Jess na večeři s Cashem a přáteli v Craig´s, zatím jsou to poslední candids fotky, zítra přidám fotky z akce:) Jess tu na sobě jeany a černý kabát z umělé kožešiny. K tomu měla černé pantofle, ty se mi teda nelíbí a ani je k tomuto outfitu nechápu, nicméně Jess má co se týče bot prostě svůj styl:D Líbí se mi ale ta kabelka.

January 3 | Out for a coffee in Santa Monica

14. ledna 2017 v 16:00 | Toxique
Fotky už z LA, Jessica si zašla pro kávu do Mediterranean Cafe. Vypadala fakt úžasně♥ Měla na sobě konečně zimní outfit, i když pro nás by to byl podzimní:D Ale je úplně super! Líbí se mi tu celá, bunda, jeany, šátek, nejvíc teda ten svetr a boty jsou luxusní, skvěle sladěné.♥

January 2 | Arrives at LAX Airport

13. ledna 2017 v 13:00 | Toxique
A fotky z letiště v LA, když se všichni vraceli z dovolené domů. Ten overal Jess se mi líbí, dobře ladí svetr, boty a klobouk, akorát ta šála se mi tam nehodí. Honor to tu moc slušelo:)

January 2 | Stops at the souvenir store in Hawaii

12. ledna 2017 v 17:00 | Toxique
Poslední den na dovolené zašla Jess s rodinou nakoupit nějaké suvenýry a pak zamířili rovnou na letiště. Je fakt něco, jak jsme měli zdokumentovanou celou její dovolenou, co je v LA, tak má od fotografů trochu více klidu, takže fotek bude méně. Jess tady na sobě měla volné šaty, které se mi moc nelíbí, ale hezky k nim sladila svetr a všechny doplňky. Taky dobře ladila barvami outfitu s Honor a Cash zas s Haven:D

January 1 | On the beach with daughters in Kauai, Hawaii

11. ledna 2017 v 11:00 | Toxique
Později ten den vyrazila Jessica s holkama a s kamarádkama na pláž. Objevila se spousta fotek:) Líbí se mi ta třetí, kde je vidět i pláž. Jess měla dvojdílné plavky a přes ně úžasnou barevnou tuniku, která je opravdu boží:) Na pár fotkách má k ní i kalhoty, to je na mě už takové moc vzorované, ale bez nich se mi to hrozně líbí:) Je prostě kočka:) K tomu měla super brýle, náušnice a klobouk:) Hezké jsou hlavně fotky, kde společně leží na pláži:)

January 1 | Out for a morning coffee in Kauai, Hawaii

10. ledna 2017 v 15:00 | Toxique
Tak jsem se konečně přehoupla do ledna, z dovolené už je fotek pár. Prvního ledna ráno se Jess na Havaji stavila pro kávu. Měla na sobě černý overal, který je hezký a k němu černý kardigan. Zas se mi k tomu outfitu moc líbí doplňky, které to tak oživily, klobouk, kabelka a i boty:)